לייצר בארץ או בחו"ל

אלון פלסטיק - מפעל הזרקת פלסטיק

לפני כמה עשורים, היתה מגמה של העברת ייצור מוצרים הפלסטיק למעצמת הפלסטיק– סין. אחת הסיבות המרכזיות לכך היתה המחיר המפתה שהיצרנים הסינים הציגו ללקוחותיה. בשנים האחרונות קיימת מגמה הפוכה של החזרת הייצור ארצה בשל התייקרות המוצרים בסין והתייקרות מחירי ההובלה.

איכות ובקרה – בייצור מקומי הרבה יותר קל ונגיש לבצע את תהליך בקרה מאשר אם המוצר מיוצר בחו"ל.

לוגיסטיקה – ייצור בארץ אינו מצריך עלויות ומאמצים לוגיסטיים רבים. לא מדובר רק על העלויות הגבוהות יותר, אלא גם על זמני האספקה וזמני השינוע הקיימים ממקום למקום. בנוסף, קיימים עיכובים לא צפויים כמו דחיית הפלגה של ספינה וכדומה.

איתור יצרן – ייצור בארץ ואיתור ספק שנכון ללקוח הינו פשוט בהרבה מאיתור ספק בחו"ל. בסין לדוגמה, קיימים אלפי ספקים, לא תמיד תוכלו לדעת בוודאות את מידת ההתאמה של הספקים לעסק שלכם ואת רמת האיכות הקיימת במפעל הספציפי.

שפה ברורה – בייצור מקומי, קיימת שפה ברורה לשני הצדדים וקיימת פחות חשיפה לאי הבנות בין הצדדים. בנוסף, אין צורך בשימוש במתווכים או גורמים מצד שלישי שיבצעו תרגום, ו/או תהליכי בדיקה סטטוס במפעל הייצור אחת לתקופה.

תשלום – בייצור מקומי, לא קיים תשלום מראש עבור כל הסחורה עוד לפני שהגיעה ללקוחות בעוד שבחו"ל קיימים מפעלים שדורשים את כל התשלום מראש עוד לפני שהועמס לאונייה.

מיסים – קיימים מכסים רבים על חלק מהסחורות המיובאות לארץ. דבר שמוסיף עלויות לא הכרחיות למוצר.

פיתוח – בייצור מקומי, כל השלבים עד ל"הולדת מוצר חדש" נעשים בשיתוף פעולה מלא עם לקוחותינו כדי להגיע לרמת שביעות רצון מרבית וכדי למנוע "הפתעות" לא רצויות. בנוסף, ניתן להיעזר בגורמים שונים ובמומחים באם נדרש ללא צורך במאמץ מיוחד בתוספת עלויות מופרזות.

הזרקת פלסטיק היא המומחיות ב"אלון פלסטיק – מפעל הזרקת-פלסטיק". אנו מעניקים ללקוחתנו ליווי מעמיק בכל שלבי ייצור המוצר, שקיפות מלאה ויושרה, וכל זאת במחירים אטרקטיביים והוגנים.